ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Andreas er nå 3 mnd gammel og har rimelig bra kontroll på hodet sitt. Men hver gang vi setter han i bilsetet "detter" hodet hans fremover... Det virker på en måte som om han gjør det bevisst, for når jeg prøver å ta det tilbake presser han imot. Han gjorde aldri dette før! Så nå må jeg sitte bak i bilen med han når vi skal steder for å passe på at han ikke sovner med hodet slik... Andre babyer som gjør det samme??
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jenta mi gjorde det samme til jeg tok ut nyfødt innlegget .. da var hun litt over 2 måneder...
Kamomille Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 prøv å dra han lenger ned i setet slik at han hviler hode bedre bakover
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Lillebror også... Vi skal på langtur til helgen, jeg vuderer i lage et pannebånd med borrelåsfeste for å feste hodet hans til stolen... Ellers har jeg montert et baksetespeil som gjør at jeg kan følge med på han i frontrutespeilet.
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Takker for svar har fjernet innlegget og stumpen sitter helt nedi, men det hjelper liksom ikke... Får ta å kjøpe meg et sånt speil eg og
Go`mamma`n... Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Sliter med det samme her.Syns jeg prøvd ALT!Hvilket sete har du?
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 et acta graco 06 modell... ufattelig irriterende, liker ikke å ta han med steder der jeg må kjøre bil nå.
mammaen til G & A Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Jeg husker eldstemann gjorde det samme i setet sitt til jeg kjoepte noen slags puter man kan feste rundt selene. Det er to smaa puter som gaar rundt hver sele under haken (har borrelaas bak) og de stoettet nok til at hodet ikke datt saa langt forover. De har en annen slags pute ogsaa som ser mere ut som en mini amme (boppy) pute som man kan ha rundt nakken deres, men jeg faar helt noya av slike nakke puter selv saa jeg kjoepte de andre som jeg nevnte. Naa bor jeg i USA, men dette var mange aar siden, saa kanskje Babyshop har noe slikt. Speilet som er nevnt er genialt, man slipper aa snu seg rundt hele tiden, og kan foelge med hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå