Gå til innhold

Beveger seg så mye i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det vanlig å senke ned sengebunnen??

Finner jenta stadig helt klemt inntil spinklene i senga hehe, med beina oppetter sida...

Hmm, hun er snart 3,5 måneder...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..jenta mi og..men hun liker å sove sånn.. fjeset trykt inn i sprinkelbeskytteren:)

Skrevet

Min jente er også sånn - og like gammel. Hun våkner alltid på tvers i senga. Prøv å legg noe rundt, feks en pute eller teppe sånn at det blir trangere for henne. babyer liker jo det og roer seg ofte da, ihverfall gjorde min det :)

Skrevet

det er du ikke alene om..

Mi gjør også det.. legger henne rett vei, men om morgenen ligger hun på kortsida...

Med baina opp mellom sprinklene :P

Tror de liker å ligge "trangt" føler seg vel mer trygge da.. så vi satte bærebagen oppi senga hennes igjen og nå sover hun rolig hele natta.. tror hun liker å ligge litt "inneklemt"

Skrevet

ja når gjør man det, nesten så jeg vurderer nå. La gutten min på snart 5 mnd i seng, på ryggen, finner han igjen på magen, greit nok, men med hodet der beina var.. hvordan han får til det aner jeg ikke.. blitt en skikkelig turner, og også han har drevet med det å ligge klemt inntil sprinklene, eller da kanten rundt da.

Skrevet

hehe er liksom litt komisk å se om morran når hun våkner... blid som en sol klemt inn mot sprinklene.. hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...