Tigerpuz Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Er det noen som har kjøpt der derfra, og hva synes dere isåfall om de? Og er de små eller store i størrelse? Takknemlig for alle svar jeg får tilbake...
dumme mamma Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Har handlet litt derfra. Bra kvalitet. Fargen holder veldig bra i vask. Tror klærne er ganske vanlige i str. Sånn ca. samme som f.eks. Cubus
Tigerpuz Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Oki. Takk for svar, da kan jeg handle sånn ca i den størrelsen som er ment for alderen hennes, snuppa er litt langt for alderen, arvet sin far tror jeg...
Katja Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har handlet en god del derfra. Noe er normalt i størrelsen, noe er veldig smått. Har handlet noen gensre til tuppa der, som har vært skikkelig trange, og hun er ikke tykk. Men det som er så greit, er at du kan sende mail til de i Barnegarderoben, og spørre hvordan det og det plagget er i størrelsen. Det har jeg gjort noen ganger, og fått greie svar. Nå er det noen år siden jeg har gjort det, men regner med de har like god service ennå.
Katja Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Angående kvalitet, det meste av det jeg har kjøpt, har jeg vært fornøyd med kvaliteten på. Men noen dongeribukser jeg kjøpte, ble det slitt hull i med en gang. Men i det store og hele, er jeg godt fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå