Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Når jeg står er nedre del av magen "hard" - kjenner livmor.. men når jeg sitter er det helt mykt ?? Er dette normalt eller !? hva skjer ??? ;P hehe.. er uke 11+2 - på "besøk" fra 1 tri Kommer "snart"hit;p
Candi Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Beklager men det vet jeg ikke. Er det ubehagelig kan du jo ringe jm.
Atpåklatt ønskes Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Når jeg begynte å kjenne livmoren min, kjente jeg den bare når jeg lå på rygg, men ikke ellers.. Om det er normalt vet jeg ikke, men det er det sikkert=) Velkommen hit!!!
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Er ikke ubehagelig, men er det at jeg kjenner bare livmoren min npr jeg står, ikke når jeg sitter =/
♥Rime♥ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Det er vel at magen blir strammere når du står enn når du sitter. Er jo slik med " valken" også Så da blir det lettere å kjenne vil jeg tro (bare en teori)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Det kan jo høres logisk ut. Når du står, er livmor over symfysen, slik at du kan kjenne den. Når du sitter derimot, forsvinner den under symfysen igjen. Prøv å len deg bakover når du sitter, kanskje du kjenner den da?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 er nok heeelt normalt, du er jo ikke så langt i svangerskapet enda, så livmora di er jo liten. ikke rart at man føler den bedre i visse stillinger osv. tok mange uker før jeg kjente livmora mi i det hele tatt, hadde godt med polstring på magen fra før da ) bare vent, fortere enn du aaaner det så kjenner du magen, bebis og livor hele tiden uansett hvordan du ligger sitter eller står!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå