enpå3ogenpå1 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Fikk telefon ista. Var på 2 gangs intervju i forrige uke. Er det ikke fantastisk flott at noen arbeidsgivere ikke bryr seg om at man er gravid, og faktisk bare får jobbet i to måneder før man går ut i permisjon!!!! Det er så deilig og jeg er såååååå glad!!!! Hurra for meg :-D
Noah A*3 daga over* Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 å så herlig da...gratulere så mye med fast jobb....
Fabelaktiv Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 oi - hva slags jobb er det? da regner jeg med at du har en spesiell utdanning/bakgrunn/erfaring.. GRATULERER så masse - så deilig da
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer så mye! Kan vel egentlig ikke si annet enn at det er riktig, for de har jo ikke lov til å gå utenom en person fordi den er gravid. Jeg opplevde akkurat det motsatte, så her er fagforeninga koblet inn
velsignet med to Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Gratulerer! Venter selv på beskjed, får vite innen 1. august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå