*Vetlis* Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jeg skal som sagt på Metallica konsert i dag. Men føler meg så feit og stygg. 13-14 uker på vei så er jo ikke verken fugl eller fisk! ' Tips til hva jeg kan ha på meg, taes derfor i mot med stoooor takk!
enpå3ogenpå1 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 ååååå heldig du som skal dit!! Er vel ikke en dum ide med regntøy eller? Husk at paraply og sånt ikke er lov å ta med inn. Kos deg masse masse masse!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Vetlis* Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 Jepp, regntøy er pakket ned alt :-) JA jeg er heldig.... Gleder meg masse!
kaur *har født!* Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Åh! Da kan du jo holde et øye med datteren min på 16!!!! - Hun kan kjennes igjen slik: svart langt hår, svart rundt øya....ikke bare litt ... myyye. Metallica t-skjorte og resten svart tøy. Hun kommer til å være sammen med alle de andre vennene sine som også bare går i svart med svart hår..... hmmmm......noe som antageligvis vil beskrive ihvertfall halvparten som skal dit i kveld.... Okei....glem det. Forslag til hva du kjan ha på: .... svart? ;-)
*Vetlis* Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Oki Kaur! Skal holde et øye med henne jeg hehe! Svart ja, tusen takk :-) Skal sminke meg svart rundt øya jeg, så skjønner ikke datteren din at jeg er en spion :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå