Gå til innhold

Sanger som suuuuuuuger

Anbefalte innlegg

Skrevet

lut og det som værre er..

jaaaaaaa jeg kjeder meg - greit. Innrømmer det på sittende ræv

das kleine krokodil (har ikke ide om tysk "spelling så jeg gidder ikke prøve en gang)

J'aime la vie - med Sandra Kim (Grand pix 1986 eller så)

Alt av Celine Dion sånn ca

Omtrent alt av Maraiah Carey (jaja - feil med vilje) også

En god del svensk drit (Orup... etc)

Og sinnsykt mye mer - men jeg må altså jobbe litt også :9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir irritabel av ALLE sangene til justin timberlake....takler bare ikke den mannen! Og danseband...

Skrevet

den aller aller verste må jo være my boobs are ok. koker i meg hver gang jeg hører sangen. og om jeg ser musikkvideoen må jeg bare slå av tven og telle baklengs til 100 for å roe meg ned

Skrevet

Svensktopp og dansebandmusikk, blæææh!

Blir kvalm bare ved tanken!!!!

Skrevet

Fre hvor teller du baklengs til hundre da.. hehe - mobb mobb

Skrevet

tittelmelodien til "Fimbles" eller "Fimblene" på norsk som vises hver morgen kl. 7.30 på NRK (barne-TV). Jeg har hatt den konstant i hodet i over en uke nå. Blir sprø... "Fimblene..... fimblene...... fimblene.... osv... "

Ellers så bare klarer jeg ikke DDE

Skrevet

Den der drittsangen med tegnede figurer som spretter rundt med tissen i friluft og synger " I like to party with bear" AAAAAAAAAAAAARgh.... *rive seg i håret*

Rosa Hellikopter

Barbie Girl

Norvegia ost sangen:P

Og masse masse mer, har ikke tid ellor ork til å ramse opp alt eg absolutt ikke liker;)

Skrevet

Her skal jeg mobbe også skriver jeg feil.. jezuz.. FRA hvor skal du telle baklengs var det..

Skrevet

"Forleska i læreren"

Skrevet

he he... så ikke skriveleifen før nå. men er man irritert nok skal man nok klare å telle baklengs til 100.

Skrevet

fort gjort :) hehe - syns det var bra da og så for meg at du starter på 1000 eller kanskje 10000 tilogmed

god telling :)

selv er jeg litt nede for telling

Skrevet

he he.. jeg startet på en million jeg. og teller ned.når jeg har kommet til 100 er jeg så rolig og har glemt hva jeg var irritert på. så da kan jeg stoppe. ; )

Skrevet

For meg hjelper det ikke engang å telle når jeg hører sanger av Madonna, Kylie Minouge eller Kurt Nilsen.. Grøsser gjennom hele kroppen, og kjenner jeg blir sint.. Eneste som hjelper er å sette på en sang jeg liker, og høre på den til det går over :)

Skrevet

Bananer i pysjamas som går på God morgen Norge, æsj æsj æsj! Hadde alltid på God morgen Norge før jeg skulle på jobb før, og så kom den alltid midt i frokosten. Bananer i pysjamas tralallla.... Håper ungen min aldri liker de bananene, for da stanger jeg hue i veggen!

Skrevet

bare haaaaater grandiosa reklamene og de sangene!!!! =/

Skrevet

Mikke Mus Klubbhus - ingen over, ingen ved siden..... har den HELT på hjernen

Skrevet

Y.M.C.A!!! Grrrrr.......

Skrevet

Alt av Anastacia, Mariah Carey og Vonda Shepard!!! Grøss og gruuuuuu!

Skrevet

Pussycat Dolls...aaaaargh! Hatten av for Martin Kellerman (serietegneren som lager Rocky), som konsekvent lar figurene sine omtale PcD som "fittekattdokkene"! Hater dem inderlig!

Alskens RÆVKJEDELIG hip hop, r'n'b og lignende DRIT! Klinlikt! Pupper og champagne i baksetet på en bil - ooooo, for en genial idè til video!

Skrevet

hmm..Ganske my det ;p

ALT av Vassendguttene....Og egentli alt av country ;p Var på skjåk nå for 2 helger siden,Sto og hørte på vassendguttene i toppen 15 min,Måtte gå..Begynte å bli kvalm ;p Tror jeg er den eneste hele norge som ikke liker vassend ;p

My boobs are Ok! Blir kvalm når jeg hører sangen...

Mika,Av en eller annaen grunn blir jeg iriter når jeg hører sangene hans...

Skrevet

- Norveeeegiaaaa----- erostenjegvilha '*HAAAAAAAAT!!!!!*

- My boobs are OK! *Kan en eller annen bare stappe en SOKK i kjeften på den jenta....?!??!? UTROLIG at PUPPER FAKTISK SELGER SÅ MYE!!! og hun melker det som aldri før....

- Byggmester Boo-ob, KAN det fikses? Byggmester Bo-ob, KLART det KAN!!! *drepe....*

Skrevet

Myyyye bra her..

hva med

*trommesolo*

Makarena?

Skrevet

Æ for min del klare ingenting med han der smørklumpen Christian Ingebrigtsen!!! Blir bare forbanna over folk som lage så dårlig og platt musikk! Ho e ikkje særlig bedre ho der Maria Arredondo..............trur faenmæ de der to hadde en duett for noen år siden................skyt mæ i hodet!!!!

Skrevet

hehe..ja helt enig!!

(GUD for en HERLIG måte å få ut litt aggresjon på det her!! :)

Eller den sangen med ho Maria Mena....

"And whyyy--yyyyyyyyyyyyyyyyy, do I still love you.....

And whyyyyyy-yyyyyyyyyyy, do I still care....."

Eller noe sånt!!!

Herregud, kan GRÅTE BLOD og MATERIE når jeg hører den sangen!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...