Gå til innhold

Noen som skal ha to tette?


Candi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mener du mindre enn to år mellom søsknene? Det blir ca 25 mnd mellom mine. Utroooolig slitsomt for tiden. Mannen min har ikke ferie ennå og hele hans familie bor i utlandet så her sitter jeg ubevegelig i det elendige været med en hyper to-åring som kjeder seg. Men jeg trøster meg med at det blir kjempe fint for dem når de vokser opp sammen. Ikke lenge igjen nå ;o)

( Håper det var det du mente )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ingen planer om to tette. Må få ferdig utdannelsen og jobbe litt før nr to.

Er bare 14 mnd mellom meg og min bror og vi hadde alltid lekekamerat da vi vokste opp og var bestevenner (ble nok litt lei hverandre i ungdomstiden). Og så er det 6 år ned til yngste bror, han var alltid lillegutt og kommer alltid til å være det. Selv om vi stortrivdes i hverandres selskap tror jeg nok mamma strevde litt da vi var små...Hun var hjemmeværende og pappa jobba ganske mye, men har blitt folk av alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte på:-) Når har du termin da? Synes du det har vært mere slitsomt å gå gravid nå enn første gang? Takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Å ja! Det er mye mer slitsomt med en liten i tillegg til graviditeten. Men det går det også, det blir en helt annen mental innstilling. Da jeg var gravid sist gang var jeg kjempe forsiktig med alt og det tok mer på mentalt synes jeg. Denne gangen har jeg måttet bære datteren min masse osv, selv om man egentilg ikke skal bære så tungt f.eks..... Så jeg har ikke hatt så mye tid til å tenke på graviditeten, men jeg er fysisk KJEMPE sliten! Fikk også vite i går at babien er stor, den blir minst 4.5 kg, og det merkes.

Men, jeg gleder meg utrolig masse til han kommer!! Jeg har ingen av de bekymringene rundt det å bli mor osv denne gangen, så det er også en forandring.

Jeg tror det blir kejmpe fint for dem å bare ha 2 år mellom seg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har tenkt til det. selv har jeg vokst opp med at det er 4 år mellom søsknene, og det var ikke noe gøy. så satser på å komme igang igjen med "produksjonen" ikke så lenge etter fødsel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe - godt å høre det er flere i samme situasjon! Her blir det ganske nøyaktig 2 år mellom - bare 3 dager forskjell på termindato denne gangen og forrige gang. Håper også de skal få glede av hverandre siden de er nær i alder - er selv den mellomste med henholdsvis 4 og 6 år aldersforskjell til mine søsken. Det er for mye er min erfaring!

Sønnen min har ferie fra barnehagen nå, og jeg sliter i likhet med deg med å aktivisere ham om dagen uten at det sliter for mye på mine krefter. Ikke lett. Mannen min begynner ferie først i neste uke, og jeg må si jeg gleder meg stort til det! Temmelig sliten etter en og en halv uke som "fulltidsmamma", og får dårlig samvittighet overfor den lille i magen for at jeg bruker mer krefter enn jeg bør, og ikke minst har bært for mye rundt på den blivende storebroren...

Når har du termin, nybebis? Jeg har termin 21. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter nr.2 den 14.desember og da er første jente 1,5 år gammel:)så det blir sikkert hektisk,men fantastisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det 16 mnd mellom storebror og lillebror om han kommer til termin. Faktisk nøyaktig + en dag. Merker at det er slitsomt med en liten i tillegg til å være gravid, men nå er det ikke lenge igjen og da kommer vel energien tilbake etterhvert får jeg håpe :o)

 

Håper de får masse glede av hverandre i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...