Mieliten Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 sikkert blitt spurt om evig mange ganger, men jeg er 100% rådvill når det kommer til hvilken parkdress jeg skal velge til snuppa begynner i barnehage... hvilken er best? som tåler mye lek, vann og søle?
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ville ventet litt jeg. I august er det jo mye fint vær, og ellers kan de jo bruke regnklær. Anbefaler Reima Tec til vinterdress =)
Cat.68 Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Vi kjøpte Reimatec vi da, men det finnes da mange gode litt billigere alternativer. Vi fikk penger som gave for å kjøpe det og da gjør vi jo det. Jeg kjøpte faktisk den blå og grønne til jenta mi. Hun passet mye bedre i den en i den rosa tjihi ;o))
Katja Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg kjøpte på Reflex til jenta mi i høst, den kostet 399,- og er vann- og vindtett. Og den holdt mål den. Ennå hun er 6 år og har lekt mye røff lek og mye lek i vann. Har hatt ReimaTec også, og Reflex sin vår/høst-dress var like god som den (og prisforskjellen er jo enorm....).
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synes at troll sin er suveren. Vi har hatt den med ullflece til guttene, er superførnøyde med den. Får både vinter dress og sommerdress i ett der. Tror reflex har en nesten lik modell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå