Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Uke 37+1 i følge menstermin, og uke 36+3 ifølge UL ! Baby er dypt nede i bekkenet og hodet er festet. Spennende! Jordmor tippa baby to uker før termin, og at den var mellom 3100-3200 gram nå (kan godt holde seg inne i magen til i neste uke++).... Ble veldig glad nå. Håper jeg slipper å gå over termin i allefall (gjorde det sist, det var ikke artig). Men hvem vet Måtte bare dele dette med dere Ps. Har den siste tiden merka MYE mindre plager fra bekkenet, mindre smerter, og har følt meg mer stødig....mulig det er noe i det som sies at det er et tegn på at baby ligger dypt nede
lemontree Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Flott, så spennende! Da er det bare å henge med fremover!!! Kan hende vi føder omtrent samtidig, da, jeg har to uker til termin den 25...! Har du kjent mye nedpress i det siste, og kjentes det ut som ømme støt nedover? Har hatt en del av det i det siste, men kjenner ikke det igjen fra forrige gang. Var på grundig skjekk på sykehuset på søndag (Heia Lillehammer, ble så godt tatt imot!!!). Hodet har ikke festet seg, men ligger stødig og godt i posisjon. Ettersom det rota seg til forrige gang og jeg ble herja med i 19 timer før hastesnitt, sa de at de skulle ha lav terskel denne gang for å sende meg på operasjonsstua. Ble skikkelig lei meg, vil så gjerne gjerne føde normalt!!! Trene meg raskt opp igjen etterpå, løfte og tulle med gutten min på to, ikke være rekonvalesent etter operasjon... Så nå samler jeg på alle små tegn på at barnet er på vei nedover, og gisper lykkelig hver gang det lyner i understellet... Og jommen er det futt i nyplukkede tørkede bringebærblader, den teen gir meg virkelig kynnere! HAHAHA!!! Klem!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Har kjent endel nedpress, har baby har stukket meg veldig nedi der i det siste, støt er det riktige ordet, ja! Og de siste dagene har jeg flydd på do. Pressa mot endetarmen har det også gjort. Men jeg synes godt han kan vente litt til med å komme ut Er bare så deilig å ikke ha så mye vondt i bekkenet lenger! Deilig å vite at det nærmer seg! Jordmor tippa en lett fødsel denne gangen, siden 1.mann var så stor og har bana vei (27 timer...). Det er mye jeg opplever og legger merke til i dette svangerskapet, som jeg ikke kan huske å ha opplevd i det første. Krysser fingerne for at du får lov til å føde vaginalt denne gangen. Men husk at det ikke er noe nederlag å ikke få lov til det Satser på at bringebærbladene hjelper på både det ene og det andre! Stor klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå