Gå til innhold

dere med barn på ca 2-3mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

når legger dere babyene deres for kvelden??

eller velger de det selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mini velger selv, men han er i sen gtil senest ti.. dette har han og kommet frem til selv... at han legger seg mellom 8 og 10 :) han er ca 2,5 mnd, og har gjort dette de siste ukene :)

Skrevet

jenta mi er snart 3, 5 måneder. hun legger seg mellom 19.30 og 20.30.. seinest i seng til 20.30.. hun er helt ferdig for dagen da..

Skrevet

gutten min får jeg aldri til å legge seg før i 23 -tiden... han er ikke akkurat noe sovedyr...

Skrevet

Jenta mi er ganske nøyaktig 3 mnd, og legger seg mellom 23 og 23.30. Da ligger hun som regel og pludrer en stund før hun sovner, men hun vet hun skal sove og gjør seg ikke noe av å bli lagt ned i den tiden. Da sover hun til ca 10-11 neste morgen, avbrutt av ca 3 måltider. Fungerer greit for oss, skal begynne å forsyve det slik at hun legger seg tidligere etter hvert, men stresser ikke med det før vi begynner med grøt på kvelden.

Skrevet

Min baby er 5 måneder nå, men da ho var 2-3 måneder la ho seg som oftest når vi la oss -i 23 tida.

Skrevet

jeg skjønner ikke hvordan dere får til det,babyen min bare gråter når jeg legger henne..samme når jeg legger henne gråter hun i ca 1time..

høres ut som hun er sint for at hun må legge seg

Skrevet

her har vi hatt samme leggerutiner siden fødsel..

bad,pysj og mat pluss en liten lesestund og sang. men hun blir trøtt tidligere og tidligere, ant fordi hun nå er så aktiv på dagtid. nå legger hun seg kl 19 00 og sover til 08 00 dagen etter. med to avbrudd hvor hun spiser og skifter hvis hun er veldig våt.

Skrevet

Det blir mellom 20 og 22 her, da er som regel småen helt ferdig og sutrete. Prøver å ha rutine med kveldsstell (bader hver2. el 3. dag), pysj, pupp i senga vår, rap og så over i egen seng. Da sover han etter 5 minutter, og sover i 5-8 timer. Sover videre i 3-4 timer etter pupp og bleieskift da. Han sover aldri i mørkt rom på dagtid, så jeg tror han skjønner forskjell på natt og dag nå.

Skrevet

Jenta vår sovner veeldig seint, dvs. kl. halv to om natta. Første måneden tok ho ikkje natta før halv fem/fem om morgonen. Ho er snart 3 måneder så det går gadvis nedover. Siste veka har ho heldigvis sove 9 timar i strekk før ho treng mat igjen. Så søv ho 1-2 timar til.

Skrevet

baby`n vår på 3 mnd sovner ikke før 22.30-23 tida, hun blir ikke trøtt før, synes det er litt sent, siden hun ikke sover så mye på dagen heller, men vi har ennå ikke fått somla oss til å "tvinge" henne til og sovne av seg selv, så hun sovner på armen vår...

Skrevet

her er det full rutine. på med nattpysj og noenganger et bad kvart over åtte, mat halv ni og rett i seng etter det. da sover han til ca 08.00

Skrevet

glemte og skrive at han blir 3 mnd 17 juli, og at han finner søvnen selv med en gang jeg legger han i senga=) snille babyen min=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...