l1ch1 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hei - er det noen som kan anbefale en fysioterapaut i Bergen som dere har brukt ifm svangerskapsplager? Skal prøve å få bestilt en time i dag så setter stoooor pris på svar!!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Jeg går til Gro Togstad på Wergeland Fysioterapi pga bekkenplager, hun er spesialist på området og veldig populær så det kan være litt ventetid der. Hun har ferie nå for tiden.
varg veum Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 har ikke noen å anbefale. men ville bare anbefale manuellterapaut istenden for fysjo... får det dekket på samme måte som fysjo vis det er i sammnheng med bekkenløsninng med gangvansker..bare at manuellterapaut er mer en blanding mellom fysjo og kiropraktor... jeg gikk til fysjo (en spes i bekkenl.. og hadde null effekt, begynte hos manuellterapaut og er blitt heeeeelt utrolig mye bedre..
varg veum Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 haha var henne jeg gikk til..kjempekoslig dame å flink å legge opp treningsprogram , men hun tok ikke i meg en eneste gang nesten.. eneste hun gjorde va å sjekke om bekkenet ikke va "låst" og følgte litt med når jeg trente... da jeg begynte til manuellterapuat sto hele bekkenet mitt i spenn feil vei, og hun mente jeg hadde trent heelt feil.. Og allerede etter første beh. fungerte jeg igjen.. kansje ikke hver dag men er mye bedre:) igår etter beh gikk jeg på laaang tur tilogmed:)
l1ch1 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 tusen takk for svar :-) helsestasjonen min anbefalte også Wergeland men der var alle på ferie...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 jeg går også til gro togstad. kjempeflink. har hatt veldig god effekt på meg. får deilig massasje og er i treningssalen. bare etter et par ganger hos hun var forskjellen som natt og dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå