Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Klarte selvfølgelig å spise flere brødskiver med smør som var så gammelt at det var muglete i går. Tror dere det er farlig for babyen?? Vet jo at man ikke skal spise muggost så da er det vel ikke helt bra med muggete smør heller da?? Kjempetakknemlig for svar
LRMG Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Det er listeriabakterien som kan være farlig i upasteuriserte oster. Smør er pasteurisert, så det er nok ingen fare.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk for svar LRMG Får håpe du har rett. Jeg fikk vondt i magen i går kveld, men det gikk over etter et par timer. Trodde det kom pga mugget på smøret, men det kan like gjerne ha vært fordi jeg var for sulten da jeg spiste middag??? Og jeg har ingenting vondt i magen i dag heller
Gjest Ut på tur Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 det vil jeg ikke tro, men er du usikker så send en mail til mattilsynet. Jeg gjorde det en gang og fikk ett hyggelig svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå