Gå til innhold

Hvor mange kontroller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange kontroller har dere hatt siste del av svangerskapet? HAdde en i uke 34 så i 38 og neste blir dagen før termin. Trodde man hadde hver uke på slutten? Venter nr 3 er det derfor jeg får så få kontroller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg har gått annenhver uke fram til uke 35, så har eg vore hver uke..

er førstegang, så aner ikke hvor mange kontroller som er vanli når man har flere barn..

Skrevet

Får håpe jeg føder før neste kontroll, da er det ikke mere å tenke på. Lov å håpe.

Skrevet

ja ;)

men du kan jo bare ringe å bestille lege time viss du vil ha bedre oppfølging mot slutten..

Skrevet

Har gått hos privat gynokolog og han har ferie, synes det blir litt dumt å gå til fastlegen en gang. Er jo frisk og rask, men man blir jo litt bekymret mot slutten.

Skrevet

då ville eg hatt bestillt time hos fast legen viss du føler deg mindre trygg på slutten.. :)

lykke til :)

Skrevet

jeg gikk en gang i mnd frem til uke 36 - deretter skulle jeg til kontroll annenhver uke, men da jeg i uke 36 måtte inn på føden pga lite aktivitet i magen oppdaget de et lite vekstavvik og ville ha meg inn på ny ul. derfor fikk jeg kontroll hos lege og føden i uke 36 - legen i uke 37, ul i uke 38, legen nå i morgen uke 39 og så ul på mandag - uke 40 (3 dager før termin) har lite fostervann så de ville følge opp dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...