Gå til innhold

Hva med kolestrolet da folkens? Og hjertet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer dere på dere selv. Det er jo stort fokus på kvinner og hjerteinfarkt for tiden..

Jeg kan ikke skjønne at det kom som et sjokk på folk at kvinner kan få hjerteinfarkt. Men men..

Likevel. Dere vet at en som røyker og spiser feit mat, og aldri trener, ikke nødvendigvis trenger å ha høyt kolestrol? Mens en som lever relativt sunt kan faktisk ha det. (men det er ingen grunn til å fortsette å røyke altså...bare legger trykk på at det finnes ingen fasit).

Jeg skal sjekke meg på torsdag, når skal dere sjekke dere? Husk at vi må ta vare på oss selv. Stress ned, røyk mindre, gå mer og vær glade i dere selv:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å tenke på det jeg og, nå når det plutselig ble så populært med den ketolysedietten. Mye feit mat. Ost, bacon, eggeplomme, fløte osv...håper ikke mange går lenge på den diettet. Kroppen har ikke godt av alt det fettet.

Min far er slank og sprek og spiser sunt, men han har høyt kolesterol likevel. Skal passe på mitt jeg og.

Skrevet

Jeg har høyt kolesterol i den purunge alderen av 25 år..

Grunnen er ganske enkel, jeg har i lengre tid slitt med lavt jerninnhold i blodet ergo for å få energi til å komme meg igjennom dagen har jeg tydd til raske karbohydrater. Merklig nok så har legene mine valgt å overse det faktum at jeg er anemisk i en lengre periode...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...