Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Herregud, jeg kjenner det spenner seg i magen når jeg vet at jeg skal inn på GU imorgen . For det første så synes jeg det er så flaut å gå å skreve i den stolen. , og jeg gruer meg så utroooolig. For det andre så selvfølgelig får jeg mens smerter og blodtilblandet utflod nå når jeg var på do. For det tredje er det en ung mannlig lege jeg skal til. og det gjør jo ikke saken bedre Har ikke sjangse til å avbestille timen, for den er under 24 timer unna. Men hva i alle herrens dager skjer a? Hadde jo mensen som slutta for 4-5 dager siden. Kan det være fordi jeg er så nervøs?? Kan jo ikke ta GU da?? Kanskje jeg bare dropper hele timen , men jeg tør nesten ikke for jeg har fått to påminnelser i posten fra kreftregisteret at det er på tide å utføre en celleprøve. Huff altså.. Anonym
uuups:) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Dersom det bare er litt småblødninger ville jeg gått til timen! Men det kan visst være litt vanskelig å tyde prøven dersom det kommer blod med i celleprøven! Det går jo an å ringe ned å høre! Men bare se at blødningene er over til i morgen og alt ordner seg tilslutt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå