Gå til innhold

Tjukke og late modeller i Norge..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste akkurat di artikklene om hun "modellmammaen"' sine uttalelser.. Og di er hårreisende... så slår det meg, litt barnslig, men hun ser jo fanden meg ikke ut i måneskinn... haha... Skal heller være litt god og rund enn "butt-ugly"!

Jeg slår ett slag for Norges, sunne, late -sexy-lubne- modeller!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bare lo jeg. Jaja...så er vi vel det, og hurra sier nå jeg. Nordmenn er kraftige mennesker, vi må jo være det her oppe i nord;-)

Hvorfor skal vi da representeres av syltynne modeller som blir borte med blåsten?:-P

Men vi er nok litt late ja.. Hun har nok rett i at flere antagelig satser på jojoslanking enn å trene.

Og man kan jo ikke stikke under en stol at det er forferdelig mange overvektige ungdommer der ute. Og uten at det skal bli noen diskusjon ut av det, så er det jo ikke bra å være overvektig heller.

Skrevet

Har du en link eller noe?

Skrevet

Nå har Vendela og han Jan Thomas også støttet opp om det hun sier. Vendela sier: Det vil alltid finnes penere og tynnere jenter. Derfor er det viktig å konkurrere med deg selv, for å bli så bra som overhodet mulig.

Hva slags signaler er dette å sende til 12-13 år gamle jenter da... Har vi ikke nok spiseforstyrrelser i Norge som vi har?? Jeg kjenner at jeg blir forbanna!! Håper datteren min aldri får tanker om at hun har lyst til å bli modell, det er en USUNN bransje!

Håper døtrene til Vendela får mat... :-) Kan jo begynne og lure...

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149955

Vi er nok late ang jojo-slanking og at det kreves litt for å være modell.. Men di lattelige tallene hun gav på hvilke mål en modell skal ha, er helt umulig å få til med mindre man er anoretisk. Jeg blir mest forbanna, men har lyst å le av idiotien.

Skrevet

Hun var jo en smuuule feilsitert fra de egentlige uttalelsene da...

Det hun prøvde å si var for det første at norke (les:skandinaviske) damer, er nokså "grovbygde", altså har rimelig bred beinbygning, eks. over hoftene. Det har INGENTING med slank eller ikke å gjøre!! Det er nå engang bare sånn vi er her nord (de aller fleste..) Vi kan slanke oss til døde og fremdeles ikke kunne bli 80 cm over hoftene. Sånn er det bare.

Og om det er en grusom uttalelse; javel, Men jeg synes egentlig ikke det;0)

Videre er den syke modellbransjen engang så+nn at en MÅ være på evig slankekur. Noe som er utenkelig for de aller fleste. Om en ikke "gidder" det, er en underforstått ikke egnet i bransjen. Sånn er det også bare...

Men det betyr jo ingenting, eller hva damer??

Personlig kan jeg ikke tenke meg et liv uten majones... ;0)

Skrevet

kjente det kokte i meg da jeg satt på kaffe og leste innlegget i går, hun sa til og med at Katrine Sørland klarte seg bare til frøken norge konkurranser osv....jeg ble sikkelig rasende .... !!!!!!!!!!!!!

Ærlig talt....

Skrevet

ute i den store verden blir faktisk vi norsker sett på som late...tro det eller ei...vi er blitt et folk som sitter på rumpa og holder opp hendene

FÅ FÅ FÅ FÅ

Skrevet

Har ikke lest dagbladet. Understreker det. Men ser ikke noen vits i å foretrekke overvektige og fleskete modeller. Er vel ikke noe bedre rollemodeller hvis man spiser for mye i stedet for for lite. Fedme er faktisk i ferd med å bli et problem. Da tenker jeg på helse.

Skrevet

Herremin, hvorfor bry seg om hva motebransjen mener. De om det.

Jeg har alltid vært veldig tynn og blitt mobbet fordet om. Uansett, tynn eller fet, noen har alltid noe å utsette på noen. Noen er modell-materiale og noen ikke.

Skrevet

Denne debatten har vel lite med overvekts- og fedmeproblemet å gjøre:)

Skrevet

Vel av hovedinnlegget fikk jeg inntrykk av at lubne modeller var å foretrekke. Holder selv en knapp på normalt slanke, som vet å spise og bevege seg riktig. For mye eller for lite blir akkurat like galt, dessverre.

Skrevet

Det kan godt hende at vi har rykte på oss som late, men jeg kjenner ingen som er lat. Alle jeg kjenner har jobb og skjønner at de må gjøre en innsats for å komme noen vei. Ok, jeg kjenner to personer som er litt late:-) Men to av maaange er ikke ille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...