Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Var hos legen i dag,kontroll 1.. begynte å blø i går (( Har fått UL time i dag kl 1400 fordi han kunne ikke kjenne livmoren og jeg har jo mistet 2 ganger før. Tenk om jeg aldri kommer til 2 trim.. uff,er så nervøs at jeg ..ja driter nesten på meg snart ((
gravid me nr 8 :-) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 hei vennen..har jo svart deg inne på 1 trimester...så du begynnte å blø vennen...men du hadde stigning i hcg å d er jo bra...håper på d beste å velger å tro at den lille har d bra jeg vennen...jeg har også slitt me blødninger igjennom svangerskap...me nr 1 blødde jeg kraftig di 3 første mnd å jeg trodde at den lille var long gone..så kom jeg på ul i uke 13 å der sprattla den lille så bare d..og me noen av di andre så har jeg hatt små blødninger inni mellom..legene mente d va blod kar som lå under press å d var d som gjorde d sa di...håper d er slik med deg også vennen..den lille må bare klamre seg inni deg krysser alt jeg har for deg..vil du skal komme deg inn hit nåååååååååååååå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå