Snupi27 Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 hva betyr egentlig det..? fikk så mye informasjon hos lege at jeg ikke helt husker hva det betydde. hehe
ramløsa- nok en gang Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 KOmbinert med andre symptomer, som høyt blodtrykk, kan det være svangerskapsforgiftning om jeg husker riktig. Men ikke noe å bry seg om ellers- tror jeg (er ikke helt stødig på dette)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 dersom du ikke har høyt blodtrykk er det som oftest tegn på en urinveilsinfeksjon eller soppinfeksjon i skjeden.....da har man nesten alltid utslag på leukocytter også....og noen ganger blod.....da kommer proteinene enten som resultat av protein fra blod eller fra slimhinneveggene i blæra aller skjeden.... dersom høyt blodtrykk kommer proteinene fordi ikke nyrene fungerer optimalt lenger som en direkte årsak av høyt blodtrykk og slipper proteiner igjennom så de utfelles i urinene..... legen din har sikkert sendt urinen til dyrkning dersom du kar leukocytter i den også...
Snupi27 Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 jeg hadde litt protein i urinen og litt høyt blodtrykk så jeg fikk beskjed om å slappe av. skal til ekstra kontroll i morgen på sykehuset..
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 da kan det være en lett eller begynnede svangerskapsforgiftning.....sånne lette går ofte over av seg selv med hvile....og sykemelding.....
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 jeg fikk påvist litt protein i urinen og da sa legen at det sikkert bare var litt utflod.. hmm..
Gjest Skrevet 11. juli 2007 #8 Skrevet 11. juli 2007 samme her.....dersom blodtrykk er greit er det ikke noe problem....utflod er vanlig årsak til protein...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå