Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva betyr egentlig det..? fikk så mye informasjon hos lege at jeg ikke helt husker hva det betydde. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOmbinert med andre symptomer, som høyt blodtrykk, kan det være svangerskapsforgiftning om jeg husker riktig. Men ikke noe å bry seg om ellers- tror jeg (er ikke helt stødig på dette)

Skrevet

dersom du ikke har høyt blodtrykk er det som oftest tegn på en urinveilsinfeksjon eller soppinfeksjon i skjeden.....da har man nesten alltid utslag på leukocytter også....og noen ganger blod.....da kommer proteinene enten som resultat av protein fra blod eller fra slimhinneveggene i blæra aller skjeden....

dersom høyt blodtrykk kommer proteinene fordi ikke nyrene fungerer optimalt lenger som en direkte årsak av høyt blodtrykk og slipper proteiner igjennom så de utfelles i urinene.....

legen din har sikkert sendt urinen til dyrkning dersom du kar leukocytter i den også...

Skrevet

jeg hadde litt protein i urinen og litt høyt blodtrykk så jeg fikk beskjed om å slappe av. skal til ekstra kontroll i morgen på sykehuset..

Skrevet

da kan det være en lett eller begynnede svangerskapsforgiftning.....sånne lette går ofte over av seg selv med hvile....og sykemelding.....

Skrevet

jeg fikk påvist litt protein i urinen og da sa legen at det sikkert bare var litt utflod.. hmm..

Skrevet

samme her.....dersom blodtrykk er greit er det ikke noe problem....utflod er vanlig årsak til protein...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...