Gå til innhold

da har hun endelig tisset to ganger på do.... Helt alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en veldig selvstendig og sta jente på snart 3 år. Vi har prøvd oss litt med bleie slutt og do trening. Det har ikke vært helt vellykket trodde vi... Hun har aldri tisset på do før, men er villig og veldig lysten på å tisse. Så vi har sittet på do og "tisset" oss ferdig i lange tider uten en dråpe..

Vi gikk til innkjøp av et dosete til barn formet som en and og det var kjempe stas. Nå ble det enda gøyere å prøve å tisse, men fredeles like tørt. Så har vi prøvd oss uten bleie og da har hun bare tisset i trusen og sagt i fra at hun har tisset...

Dette så ikke så lovende ut og vi ville ta en liten pause nå for det er jo ikke akkurat sol og sommer på Sørlandet lenger...

Men i går kveld etter at hun hadde lagt seg så hørte jeg henne oppe. Da jeg gikk for å se så satt hun pent på do og hadde tatt av seg truse (den må alltid være utenpå bleien nå) og bleien og hadde tisset på doen. Smilte som en sol da jeg kom.

I dag morges så gikk jeg tidlig på jobb, og hun sov. Pappan våknet av at hun kom å kjeftet på ham fordi gakk gakken ikke var på doen, hun hadde tisset.

Da stod hun der uten bleie og truse og hadde satt seg på doen å tisset igjen.

Vi er helt i skyene her, endelig et tegn på at det hjelper å tørr trene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er!!!

Min midterste er 3,5 år, han er veldig flink å tisse på do, men det å bæsje på do, nei det går ikke an. Han vil alltid ha bleie på, han sier selv at han skal slutte med bleie når vi kommer ned på ferie, for da blir det varmt på tissen!!!!!

Lykke til med bleislutt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...