Gå til innhold

herregud hva skjer med meg? noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det startet på torsdag. fikk kramper og prikkinger i armene. ble kvalm, vondt i hodet og svimmel. har hatt vondt i hode, kvalm og svimmel siden de krampene. vært på lege ol 4 ganger da jeg holder på å gå i bakken bare jeg står litt for lenge. de sier at det nok ikke er farlig, men har egentlig ikke noen god forklaring på det heller. skal til lege i morgen igjen. får da svar på blodprøven.

er det noen som har hatt sånn svimmelhet før uten at det var noe egentlig. vært sånn i en uke snart. begynner å bli gaaal. det må jo gå over snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Engelsklæreren min på VGS hadde virus på ballansenerven, og det lignet veldig. Men bortsett fra den assosisjonen aner jeg ikke. håper de finner ut av det da. God bedring til deg!

Skrevet

Målte de blodtrykket ditt? Høres litt ut som blodtrykksfall...

Skrevet

de målte blodtrykk og det var visst fint. ja jeg har tenkt på det med virus, men han mente det ikke var det. for jeg spurte om det.. skal jo til legen igjen i morgen skal spørre han om det samme.. men hvordan finner de ut om det er virus på balansenerven?? og hva kan de gjøre med det egentlig? syntes det er litt rart de ikke har tatt mer tester enn de har gjort men..

Skrevet

Har du hatt flåttbitt eller hatt noe slags utslett?

Skrevet

nei det har jeg ikke hatt.. ikke som jeg har sett eller merket hvertfall

Skrevet

Hei.Eg har hatt det sånn i 4uker.Å no har dei endelig funnet ut at det er virus på balansenerven som er problemet.Ta å hør med legen din om det kan ver det.

Skrevet

4 uker.. oi gosj... men hvordan fant de ut det??? hva gjør man for å bli frisk da???

Skrevet

forresten må spørre.. var du veldig svak i kroppen også? er veldig svak i armene. slitsomt bare å skrive her. er også øm langsmed ørene og ned mot halsen. stikkinger i brystet. skremmende å gå sånn her altså..

Skrevet

Jeg har selv hatt virus på balansenerven og dette ligner. Hos meg kom det veldig akkutt og varte i rundt 6 mnd. De første ukene var det en stor bragd å klare å reise seg fra sofaen og gå på do.... Det er ikke stort legene kan gjøre hvis det er det du har, da må du bare ta tiden til hjelp og satse på gradvis bedring. Men du får høre i morgen når du skal til legen. Lykke til og god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...