Gå til innhold

ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 31.12 og har ultralyd 31 juli. Er ikke det sent? men det er kanskje bra, mulig at det er lettere å se fosteret. Håper veldig at alt er i orden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke seint, jeg har termin 10. januar og UL time 16. august.

Lykke til! :o)

Skrevet

Jeg har termin 26. des med UL 30. juli. De skal nok avvikle ferie på gyn.pol. også, og så lenge ingenting tilsier at vi trenger en ekstra tidlig UL, må vi nok finne oss i å vente litt. Det går nok bra!

Skrevet

Hei!

Jeg har termin 01.01.08,og fikk henvisning til tidlig ultralyd.Den tidligste de kunne gi meg time va 23 juli(ordinær ul),og jeg fikk beskjed om at det var pga ferieavviklinger.Fikk priv ul istedet,pga komplisert svangerskap forrige gang.Så det er igrunnen ikke så sent du har fått time.Iforrige svangerskap fikk jeg heller ikke time før i uke 18 eller 19 hvis jeg husker rett.Og jeg husker at det var leeeenge å vente:)

Men bare gled deg,det er magisk å se den lille imagen,pleier å gå litt mer opp for pappaen også hva som foregår da;)

Lykke til!

Skrevet

Hei Hei

Har termin 17. desember og ultralyd 16. juli. Det blir vel omtrent likt..

Skrevet

Jeg har også termin 31.12, og jeg skal på ultralyd den 19 juli..Vet ikke helt hvorfor jeg skal så tidlig men jeg takker ja, jeg...Hihi..Gleder oss=)

Skrevet

Har termin 28.12. og skal til UL 1.8., så det er jo etter deg, det er greit men litt sent, men bør ikke senere enn uke 20 helst hører jeg.

Skrevet

Det er helt innen for rammen. Jeg har termin 5. januar og skal først på ultralyd 16. august. På sykehuset sa de at det bare måtte være innen utgangen av uke 21 - altså senest den dagen du er 20+6.

Skrevet

Har termin 28.des og skal på ul 19.juli.

Ei venninne hadde ikke ul før en mnd før fødselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...