Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Jenta mi har vært syk,stakkars. og da fikk hun ha smokken sin hele tiden. Fra før ligger den i sengen og hun får den kun der (og er dermed verdens letteste å legge til dupp og til kvelden:-) Men nå er hun frisk. Og GAL etter smokken sin. Spiser fortsatt lite, men gir jeg henne smokken spiser og drikker hun ingenting. Og får jo nesten ikke til å snakke heller. Og jeg har lyst til å hive alle smokkene i ovnen, jeg blir så irritert, for hun suttrer og suttrer og suttrer og suttrer og griner skikkelig. Kjenner ikke ungen min igjen, hun har aldri vært sånn før. Også gir jeg etter,da. Til slutt,. etter 15 min med hyl og skrål. Og det blir jo bare så feil. Men jeg er gravid og alene med dette lille smokkemonsteret. Hver dag bestemmer jeg meg for at hun kan hyle så mye hun vil, men jeg knekker til slutt likevel. og får dårlig samvittighet for at hun gråter. Og for at jeg gir etter. Jeg vil ha tilbake vår gamle "avtale" om hvor smokken skal ligge. Ho er to år, og bruker som sagt smokke kun om natta.. HJEEEEEEELLLLLPPPPPP!!!!!!
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hvor lenge siden er det hun var syk. Kan godt hende hun fremdeles er litt slapp. Men forklar henne det. Si at: nå som du er frisk, legger vi smokken tilbake i senga så den ikke blir borte. Vi kan jo ikke gå med smokk i munnen hele dagen. Da skjønner jo ingen hva man sier. La henne putte smokken i senga selv, ros henne masse når hun gjør det, og si at hun kan få noe annet å kose med i stedet (en leke hun liker godt), minn henne også på igjen at nå skal smokken ligge der til hun skal sove. Godt det ikke bare er jeg som er streng på dette:-)
blimbaby Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Tror nok bare du må være bestemt... Har litt av det samme problemet her, men jeg lurer unna smokken når han tar den ut for å leke eller at han er opptatt med noe annet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå