Fia tobarnsmor Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har dere leker som henger i senga der de skal sove om natta? Har ikke det selv, har tenkt det kanskje gjør han urolig når han skal sove. Men på en annen side kanskje det hadde vært lurt når han våkner på natta/ morgenen..
*Sjokomelk* Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 jeg har en som henger over magen til småen , det er en krok på den slik at når han legger seg tar jeg vekk dyrene så om natten etter han er sovnet fra siste måltid henger jeg opp dyrene ....
En liten mamma Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Vi har ikke. Jeg tenker at i senga sover vi, og leke gjør vi når vi står opp. Men vet jo at mange syns at en uro over senga er et must!
Lille søtnos Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Vi har det og har hatt det hele tiden. En av dem med fjernkontroll som kan styres fra vår seng. Smurfen min har kost seg mye med dem, og de har aldri hindret henne i å sove, tvert imot.
Tia med 2 ♀ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 har en uro til jenta mi jeg men den henger over lekegrinda ikke senga. Ho sover jo i lekegrinda på dagen da... er bare 2 mnd så lekegrinda er mer stor seng en noe annet akkurat nå. Men prøver å skape forskjell på dag og natt å påkvelden og natta når ho sover i senga har ho en bamse og ikke noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå