Miss RM Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Hvilket merke er best når det gjelder såper, kremer osv...? Hva trenger man egentlig?
Miamamma Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Det vi hadde mest bruk for, var sinksalve (til såre rumper) og badeolje. Av badeoljer vil jeg anbefale apotekets egen olje, den kalles NAF badeolje - spør etter den på apotek. Av sinksalver brukte vi det som var for hånden; tror ikke det er så stor forskjell på dem... Men jeg har en venninne som sverger til Silulen sinksalve..!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 jeg liker Decubal kremen man får kjøpt på apoteket,parfymefri:)
la_strega Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Jeg er super fornøyd med SebaMed sine såper og oljer og kremer, fåes kjøpt på apoteket. De lukter godt og er gode mot huden! Til ansikt bruker jeg A-krem fra apoteket (ikke om vinteren), siden SebaMed sin ansiktskrem ikke er å få tak i lenger..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Sinksalve og badeolje her også. Kjøper den jeg finner i butikken. Tror ikke det er så stor forskjell på dem, jeg. Har prøvd flere forskjellige, og alle gjør samme nytten )
kaur *har født!* Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Også veldig fornøyd med SebaMed sine produkter.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 bruker egentlig ikkke noe annet enn shampo(ikke hvergang) og olje,litt såpe i vannet slik at det lukter godt.. bruker natusan
bambi&bamse Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Øsypus pasta på stumpen når den er sår. Balneum Hermal som shampoo eller i badevannet. mvh
strekkmerketrollet Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 SebaMed her også! Spesial kremen er genial
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå