sebbe Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet om smertestillende som jeg kan ta i forbindelse med tannverk? Paracet hjelper ikke og tannlegen min er ikke tilbake fra ferie før til tordag. Er 35+1.
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 er kun paracet som blir anbefalt under graviditet. tar du nok? hva med å jafse i seg en 3 - 4 500mg hvis det er riktig ille. Dette har jeg gjort for å komme meg gjennom migreneanfall uten mine vanlige medisiner som er altfor sterke for lillegutt som okkuperer magen
minime<3 in belly Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jeg hadde nok ringt legevakta å hørt hva jeg kunne tatt. Jeg vet at når man ikke er gravid så anbefaler de jo å ta en mix. En paracet og en ibux, men det anbefales vel ikke under svangerskapet.... Kjedelig med tannverk når man egentlig har nok med å være GRAVID.
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 stemmer det med "cocktailen", men ibux skal ikke tas når man er gravid. du kan sjekke legemidler på felleskatalogen.no - så står det litt om forsiktighetsregler i forhold til graviditet og amming bla. Bare kommet frem til paracet som regnes som "trygt" smertestillende under svkap. Samme har legen min sagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå