rødhette* Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 setter jeg herved til å være på lørdag! Så når jeg kommer meg på nett på søndag, skal jeg fordele og sende ut mail om hvem dere har som hemmelig hobbyvenn Kommer litt ekstra info i mailen, ang. presentasjoner og sendefrist, og ikke minst avsløringsdato. Det er fortsatt plass til flere å melde seg på
rødhette* Skrevet 11. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2007 Vi er 8 stk per øyeblikk, inkl meg selv. Cheni har sagt hun blir med, men har ikke fått påmelding fra henne. Med henne er vi 9. Altså god plass til flere
rødhette* Skrevet 12. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juli 2007 Man får tilsendt en hemmelig venn hver, som man skal sende hobbyting til (for ca 150 kr, pluss porto). Alle sammen vil skrive litt her på hobbyforumet (jeg kommer til å lage en egen tråd for det) om hva slags ting de ønsker seg, sånn at man kan sende noe som vil passe til den personen. Så får man selv en pakke i posten, selvfølgelig Så skal man da prøve å gjette hvem det er man har fått fra, før avsløring blir lagt ut her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå