Gå til innhold

Hvor gamle forventer dere å bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg blir mellom 60-70 år gammel....så derfor håper jeg ungene mine ikke venter til de er 30-40 med å få unger.. Kvinnfolka lever ikke lenge på noen av sidene i familien min...dårlige odds for å si det sånn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pluss minus 90 er vanlig her i familien, men med det kostholdet mitt skal jeg være fornøyd hvis jeg blir 70.. hihi

Skrevet

Kunne godt tenkt meg å leve til sånn 90.... Men gudene vet!

Skrevet

Med kostholdet og livsstilen min tviler jeg på at jeg passerer 70 hvertfall

Skrevet

Ca 71 regner jeg med.

Skrevet

Må innrømme at noe av det jeg "bekymrer" meg for, er å dø fra barna mine mens de er små/unge.

Men kvinnene i min familie på morssiden blir gamle; mormoren min ble 100 - så da har jeg forhåpentligvis gode gener. Og så sørger jeg for å leve sunt, for å øke oddsen ;-)

Skrevet

Bikker sikkert 100. Familien min har en tendens til å bli styggamle og samtidig være spreke som foler på sine eldre dager.

Regner med å bli tippoldemor:-)

Skrevet

Forventer er vel å overdrive, men begge sider av slekta mi har en tendens til å bli hauggamle. Femognitti år, fullt oppegående, gretten, grinete og litt fanatisk er gjengangeren. Den skal jeg kunne få til.

Skrevet

Et sted ,mellom 80-90 håper jeg.

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Håper jeg lever lenger enn kvinnene i min familie.. Min mor døde som 52 år gammel, mormor som 55 etc... Så håper jeg blir eldre.. Sånn at mikro har mammaen sin lengst mulig

Skrevet

Hvis jeg tar i betraktning familiehistorien, sá blir jeg imellom en 85 og noen og nitti.... málet er á dó med skoene pá og ikke stuet vekk pá et aldershjem.

Skrevet

Regner med jeg er udødelig og dermed sikret et evig liv på moder jord :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...