*mamma* snart bryllup Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet hvor en kan kjøpe sengehest?
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Sånn ting man tar foran sengen på et vis, så ikke barn skal falle ut etc.
suseduse Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 aha... da har jeg ikke peiling, beklager.. men stedersom selger senger burde ha det, men..
RajaPia Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Var det ikke sengehest som premie på denne siden ? Mener jeg så det i helgen. His du finner igjen det , så står det kanskje hvor den er fra for eksempel. Ellers har jeg ikke peiling om du har prøvd Bohus,Møbelringen ++++
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Lag selv! Du trenger ett stk hobbyplate i passelig lengde og bredde, og fire bordbiter. Skru to bordbiter fast på hver side, et lite stykke fra hver ende - vips! Ferdig! Kan evt. males nettopp slik du vil ha den. :-) Billig blir det også!
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Får vel kjøpt det både på Skeidar og Ikea...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå