Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, flere enn meg som er matlei? Jeg er så lei av å finne på middag at jeg tror jeg blir gal!! Hehe... Det eneste jeg har lyst på er fårikål, men vil ikke lage det selv, for da blir det så stygg lukt i huset, hehe.. Så maser og maser på mamma, om ikke hun vil lage det? Men nei... Fårikål er visstnok ikke sommermat, så det skal hun da så visst ikke lage!! Hehe, ååååå... Gleder meg til høsten, jeg!! :-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 ja jeg er sinnsykt matlei, vil bare ha taco og pålegg er heeeelt håpløst, spiser BARE kaviar nå, hehe!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Hehe, å den som ville hatt taco da!! Det er vanligvis favorittmaten min, men nå synes jeg ikke det er noe godt lengre! Hehe, gud så rar man blir av å være gravid.... ;-) Brødskive er i allefall ikke noe godt, mye bedre med mandarin eller rå poteter... ;-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 kan skrive det jeg kommer på i farten: er mat lei selv da så Fiskeboller i hvit saus ed poteter Fiskegratereng, poteter og gulerøtter Kyllingsalat Wok med sur søt saus og ris Pølse med brød og potetstappe Gryterett Hmmm, aner ikke hva vi skal ha i dag... hehe..
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 orker ikke løpe på butikken idag så her blir det pose tomatsuppe i dag hehe..
årets julegave Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Her blir det fiskekaker i brun saus + makaroni, poteter, brokkoli og gulrøtter:-) Nam, nam!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Fiskekaker her i dag. Eier ikke fantasi eller tiltak om dagen..
lotta72 har fått Anders Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Vi er bedt bort til middag i dag vi! DET passet veldig bra synes jeg:)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Lapskaus på boks. Har ikke tid til annet i dag )
sikat Skrevet 10. juli 2007 #11 Skrevet 10. juli 2007 I dag blir det pai! Kjøpte en sånn feridg paibunn i helga som må brukes opp før den går ut på dato Fyllet blir vel skinke og brokkoli og parmesan tror jeg
Miss RM Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 STekt falukorv med kokte poteter og grønnsaker. Er også utrolig matlei, dvs. jeg spiser det jeg kommer over, men fantasien = null.. Sambo bestemmer middagen for tiden, han kommer med forslag og jeg sier nei til det meste, hehe
3 skatter ute:) Skrevet 10. juli 2007 #14 Skrevet 10. juli 2007 tror det blir tikka masala og hjemmebakt nanbrød i dag hvis jeg får tiltaket over meg og lager middag da.........
2søtesmåh Skrevet 10. juli 2007 #15 Skrevet 10. juli 2007 Sånne ferdigmarinerte lakseskiver, boil-in-bag-ris (gjerne helkorn, eller hva det heter) og skjærer opp litt frisk tomat, agurk og crispisalat pluss en liten dæsj rømme ved siden. Ferdig på 20 min med alt sammen:o)
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #16 Skrevet 10. juli 2007 kjenner jeg er i taco humør i dag... men da er jeg nødt til å stikke på butikken... gidder ikke det. .skled på terassen og fikk en vridning i bekkenet på søndag, så er ikke veldig bevegelig om dagen.. MEN en variasjon av taco... -Scampi marinert i koriander,hvitløk,chili og sitron- stekes og fortæres med tortillalefse, friske grønnsaker, sweetchilisaus og rømme...namnam - enkelt og sinnsykt digg - eller kanskje bare loff, reker, sitron og majones hmm..blei jeg faktisk sulten og... Dytter i meg all den sjømaten jeg kan nå, i tilfelle jeg må stå over når lillegutt kommer:)
*smula* Skrevet 10. juli 2007 #17 Skrevet 10. juli 2007 Her blir det Pasta di parma med skinke i, med salat og rundstk til.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 10. juli 2007 #19 Skrevet 10. juli 2007 Har så lyst på kiiiiinamat - to go... hvorfor får man ikke maten i sånne kule beger som man ser på film...? så kan man spise med pinner... yammm..... det ser så mye bedre ut!
3 skatter ute:) Skrevet 10. juli 2007 #20 Skrevet 10. juli 2007 blir blomkålsuppe og loff her heller, får heller gidde mer i morgen
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 10. juli 2007 #21 Skrevet 10. juli 2007 skulle ha kapteinens fyllt torsk med holande saus med potetbåter og grønnsaker,men etter å ha lest om all tacoen her så tror jeg det blir taco i stede=)
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 10. juli 2007 #23 Skrevet 10. juli 2007 Her blir det pølser og potetstappe.
velsignet med to Skrevet 10. juli 2007 #24 Skrevet 10. juli 2007 Her blir det sen middag med pytt i panne og stekt egg på brødskiva, samboeren er dratt på jobb på sjøen og da gidder jeg ikke å lage noe ordentlig middag til meg selv.
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #25 Skrevet 10. juli 2007 her blir det ovnsbakt laks med ris og grønnsaker.. enkelt og godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå