Gå til innhold

hva blir det til middag idag? trenger masse tips :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, flere enn meg som er matlei?

Jeg er så lei av å finne på middag at jeg tror jeg blir gal!! Hehe... Det eneste jeg har lyst på er fårikål, men vil ikke lage det selv, for da blir det så stygg lukt i huset, hehe.. Så maser og maser på mamma, om ikke hun vil lage det? Men nei... Fårikål er visstnok ikke sommermat, så det skal hun da så visst ikke lage!! Hehe, ååååå... Gleder meg til høsten, jeg!! :-)

Skrevet

ja jeg er sinnsykt matlei, vil bare ha taco :P

og pålegg er heeeelt håpløst, spiser BARE kaviar nå, hehe!

Skrevet

Hehe, å den som ville hatt taco da!! Det er vanligvis favorittmaten min, men nå synes jeg ikke det er noe godt lengre! Hehe, gud så rar man blir av å være gravid.... ;-) Brødskive er i allefall ikke noe godt, mye bedre med mandarin eller rå poteter... ;-)

Skrevet

kan skrive det jeg kommer på i farten: er mat lei selv da så:)

Fiskeboller i hvit saus ed poteter

Fiskegratereng, poteter og gulerøtter

Kyllingsalat

Wok med sur søt saus og ris

Pølse med brød og potetstappe

Gryterett

Hmmm, aner ikke hva vi skal ha i dag... hehe..

Skrevet

orker ikke løpe på butikken idag så her blir det pose tomatsuppe i dag :P hehe..

Skrevet

Her blir det fiskekaker i brun saus + makaroni, poteter, brokkoli og gulrøtter:-) Nam, nam!

Skrevet

Fiskekaker her i dag.

Eier ikke fantasi eller tiltak om dagen..

Skrevet

Vi er bedt bort til middag i dag vi! DET passet veldig bra synes jeg:)

Skrevet

Lapskaus på boks.

Har ikke tid til annet i dag :o)

Skrevet

I dag blir det pai! Kjøpte en sånn feridg paibunn i helga som må brukes opp før den går ut på dato :)

Fyllet blir vel skinke og brokkoli og parmesan tror jeg

Skrevet

STekt falukorv med kokte poteter og grønnsaker. Er også utrolig matlei, dvs. jeg spiser det jeg kommer over, men fantasien = null..

Sambo bestemmer middagen for tiden, han kommer med forslag og jeg sier nei til det meste, hehe

Skrevet

tror det blir tikka masala og hjemmebakt nanbrød i dag

hvis jeg får tiltaket over meg og lager middag da.........

Skrevet

Sånne ferdigmarinerte lakseskiver, boil-in-bag-ris (gjerne helkorn, eller hva det heter) og skjærer opp litt frisk tomat, agurk og crispisalat pluss en liten dæsj rømme ved siden. Ferdig på 20 min med alt sammen:o)

Skrevet

kjenner jeg er i taco humør i dag... men da er jeg nødt til å stikke på butikken... gidder ikke det. .skled på terassen og fikk en vridning i bekkenet på søndag, så er ikke veldig bevegelig om dagen.. MEN en variasjon av taco...

-Scampi marinert i koriander,hvitløk,chili og sitron- stekes og fortæres

med tortillalefse, friske grønnsaker, sweetchilisaus og rømme...namnam - enkelt og sinnsykt digg

- eller kanskje bare loff, reker, sitron og majones

hmm..blei jeg faktisk sulten og...

Dytter i meg all den sjømaten jeg kan nå, i tilfelle jeg må stå over når lillegutt kommer:)

Skrevet

Her blir det Pasta di parma med skinke i, med salat og rundstk til.

Skrevet

Har så lyst på kiiiiinamat - to go... hvorfor får man ikke maten i sånne kule beger som man ser på film...? så kan man spise med pinner... yammm..... det ser så mye bedre ut! :)

Skrevet

blir blomkålsuppe og loff her heller,

får heller gidde mer i morgen

Skrevet

skulle ha kapteinens fyllt torsk med holande saus med potetbåter og grønnsaker,men etter å ha lest om all tacoen her så tror jeg det blir taco i stede=)

Skrevet

Her blir det pølser og potetstappe.

Skrevet

Her blir det sen middag med pytt i panne og stekt egg på brødskiva, samboeren er dratt på jobb på sjøen og da gidder jeg ikke å lage noe ordentlig middag til meg selv.

Skrevet

her blir det ovnsbakt laks med ris og grønnsaker.. enkelt og godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...