Gå til innhold

modningsakupunktur.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, gikk til modningsakupunktur med førstemann fra uke 35, dette funka veldig bra, han kom i uke 39, nå er jeg i uke 38, og har ikke begynnt med akupunktur enda, noen som har erfaringer med å begynne med det så "sent"?? lurer på om jeg skal eller ikke.... noen som har noen flinke å anbefale i oslo??(der men kan få fort time...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ingen erfaring med dette, men jeg skal faktisk prøve det i dag. Er i uke 37 akkurat i dag, er veldig spent på resultatet...

Jeg har vært innlagt 2 ganger med rier så har det stoppa opp igjen, problemet er at det ikke vil åpne seg, derfor tenkte jeg å prøve meg på akupunktur.

Skrevet

lykke til!!!

HI

Skrevet

Tusen takk!!:))

Har hatt 2 laaange fødsler tidligere der problemet har vært at det ikke vill åpne seg, så jeg er villig til å prøve noe nytt, kanskje det hjelper..???:))

Skrevet

jeg hadde veldig god erfaring med dette, men har ikke prøvd noe annet da, men det åpnet seg bra og var ikke så veldig vondt..... ikke nå 2 år etterpå i alle fall;-)

HI

Skrevet

noen som vet hvor på foten de stikker?

har hørt at ved å massere samme punktet selv så kan det hjelpe oxo.

Skrevet

Såg ei som skrev inne her at det punktet akkurat der hælen går over til buen på siden av foten, hun hadde fått rier av å bli massert der...:))

Det går jo ann å prøve:))

Skrevet

det skal vist være et punkt ved kneet en plass også, på utsiden liksom... uff, har vel bare funnet ut at jeg bare må finne meg i å vente til det skjer noe, blir bare sliten av å vente på at det skal skje noe..... har lagt endel planer for denne og neste uke, bare fpr å ha noe å tenke på som ikke involverer fødsel, så håper det blir bra!!!!

Skrevet

Hei HL.

Jeg fikk min første akupunktur time to dager før termin. Kjente det veldig godt etterpå. Har så hatt en time til der jeg ikke fikk noe effekt føler jeg da. Men fikk modnings og sette igang akupuntur begge gangene. Hvis ikke jeg føder inatt (hehehe, håpe håpe) skal jeg på en time imorgen også. Jeg går til Klinikk Fjeld på Majorstua, syntes de er kjempe flinke og søte der, og anbefaler det. Lykke til:)

Skrevet

Anbefaler Tone Helle på stovner akupunktur. Verdens kosligste dame, du føler deg virkelig ivaretatt!!

Skrevet

Unnskyld Hjelle var etternavnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...