2prinsesser># Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 HVorfor får noen det nå på slutten? Skal inn til ny kontroll om 2 dg for å sjekke. Hva bør jeg være obs på? Andre med erfaring? JEg lekker ikke fostervann.
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Lekker ikke jeg heller, så vidt jeg vet... i såfall har det vært såpass lite at det ikke har vært merkbart. Men ¨på Ul nå i uke 38 syntes legen det var litt lite og ville ha meg inn noen dager før termin for å sjekke, evt. vurdere om det blir nødvendig å sette igang fødselen hvis det ikke er skjedd noe innen 19.juli.
2prinsesser># Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 men de sa ikke noe mer til deg heller?
Kosel Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 nei, ikke utover at det ikke var noe jeg skulle bekymre meg over, men at det må følges opp for at det ikke skal være skadelig for babyn. At jeg mest sannsynlig ikke vil gå over termin fordi det ikke vil være bra. Men vet mer etter målingen da på mandag. sa at det var ganske vanlig at noen hadde mindre fostervann. vi er individuelle der og vøtt:)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Det er ikke så mye å være obs på tror jeg. Jeg hadde for lite fostervann på slutten med nr 2 og hadde ikke fødselen startet av seg selv ville det blitt fulgt opp. Ved for lite fostervann, får ikke ungen nok næring og vokser mindre. Hun var 2800 og 50 cm. De passer godt på deg, men siden fostervannet skiftes ut hver 3. time, er det ikke så mye du kan gjøre selv.
2prinsesser># Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Takk for svar. Har krysset armer og bein i et døgn nå i håp om at sterke kynnere skal bli noe mer. Trasker litt rundt, men stopper seg fort pga bekken og rygg. Sist startet jeg med vannavgang og skikkelige rier bak - føler meg helt amatør nå! Men ønket er like sterkt - JEG VIL FØDE NÅ - UTEN KS!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå