Gå til innhold

Tette eggledere??

petronella_78_med spire =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Sikkert et utrolig teit spm, men kan man ha eggløsning om man har tette eggledere?

Har man tette eggledere, og derav ikke har eggløsning…så skal man vel heller ikke ha mensen?

Har nettopp gått på min første Pergo kur, men er ikke blitt gravid denne mnd heller… Merker at TR er rett rundt hjørnet. Kom derfor til å tenke på dette med tette eggledere… Pergoen virker jo ikke om eggene aldri forlater egglederen.

Begynner å bli litt frustrert, etter å ha prøvd i 15 mnd nå… Er jo ingenting som virker…eller skal jeg heller si, fungerer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis egglederne dine er helt tette, så skal det jo godt gjøres å bli gravid på egenhånd! Hjelper jo lite å ha el, hvis ikke egget kommer fram!

Skrevet

Ja, det er det jeg mener også...

Har snart prøvd alt, og tatt alle prøver som finnes...uten at legene finner noe galt (med meg og min mann)... MEN, de har ikke sjekket om egglederne mine er åpne..

...og de er sikkert ikke helt tette, for da hadde jeg vel ikke hatt TR? ...det er DET jeg lurer på =)

Skrevet

Jeg har tette eggledere og har både eggløsning og mensen. Det kan nok være lurt å sjekke om egglederne dine er åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...