Poteto Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 vil tipse dere om at mandler funker kjempe bra!!! spiser litt mandler hver dag, kjenner ikke noe til halsbrann lenger!!!
Aylinah Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Seriøst,hmm...Skal jeg teste ut ) Håper det funker her å,for den søte halsbrannen er jeg bra lei nå hehe )
Poteto Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2007 eg trodde det bare var løgn når noen sa eg måtte spise det, men gu så det hjelper, har ikke hatt halsbrann på noen uker litt i går, men gikk tom for mandler hehe...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 hmm det må jeg jammen prøve...spiser du det når du får halsbrann eller før det slår te??
Poteto Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 litt begge deler.. pleier å spise litt når eg kommer på det, når eg ikke har halsbrann, men i går, då var det helt grusomt, så måtte løper på butikken å kjøpe mer mandler, hjelper det og;) lykke til
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Tror jeg har skrevet det inn her som tips ca.10 ganger, men ingen som ville prøve når jeg skrev det... Jeg syns også det hjelper, men noen ganger blir det så ille her at jeg må drikke sånn ekkel mikstur. Men genialt å ha med mandler i vesken når man er utenfor hjemmet. Sundt er det og:)
Poteto Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. juli 2007 er sikkert deg eg fikk tipset frå då.. var her inne syns det er en genial ting... smaker godt og. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå