Minnie Mom Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Flere som får vondt i halebeienet av å sitte? Har kontorjobb, så sier seg selv at jeg sitter mye iløpet av dagen.. Au au..
sol og varme Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 ja og ja og ja ... henger ofte sammen med bekkenløsning... det jeg gjør er å prøve å variere sittestillingen, men for deg som jobber på kontor så burde du jo kanskje få deg en enda bedre stol, evt. pute eller noe sånt... ikke godt med halebeinet nei... lykke til
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 JA, har skikkelig vondt i halebeinet! Hos meg er det et ledd i bekkenløsningen jeg generelt plages med. Har også kontorjobb, så det er rimelig au au å sitte, ja! Er 50% sykemeldt og det kommer jeg nok til å fortsette med...
Minnie Mom Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Men jeg har ingen andre symptomer på bekkenløsning (har ikke lyst på det heller).. he he.. Jeg får bare prøve å lene meg fremover og bytte stilling ofte slik at jeg ikke belaster rompa.. ;o) Takk for svar begge to!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg har heller ingen andre plager, men kjenner det godt i halebeient etter en dagpå kontoret ja! Mest når jeg skifter stilling og reiser meg/setter meg, så det er ikke så gale.. Håper vi slipper bekkensløsning begge to da! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå