AneB Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Nei, heldigvis ikke! Har kanskje gjort det 5 ganger i løpet av det 9 mnd gamle livet til snuppa. Har vært bevisst på å ikke gjøre det, da jeg hører at det kan være en ganske stri kamp når man skal slutte. Har planer om å få en mann i senga mi etterhvert (hehe, er jo lov å drømme), noe som sikkert kan være merkelig nok for et barn som bare er vant til mammaen sin. Og da er det greit at han ikke tar "hennes plass" i sengen min.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 jepp det gjør vi ofte :-) er så kos. nå har jeg en ekstremt kosegutt og om han ikke får kost noe i løpet av natten så må jeg sette av hele dagen til kosing. han er sønnen til mammaen sin :-)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 nei visamsover ikke....gjorde det noen ganger da hen var mindre, men han er så urolig, og bare fjaser når han er i min seng at da får ingen av oss sove:) men tuller og koser i senga mi før vi står opp om morgenen
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jepp. hele det første året, så fra ca 2 år og fremover. Var en periode han var veldig urolig, da sov han alene. Men han har hele tiden hatt eget rom, egen seng, og klart å sove der uten problemer. Og nå, som 5åring, er det han som bestemmer hvor han vil sove, og det ender som oftest opp med samsoving ja.
Ane** Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Snuppa får lov å sove hos meg når hun vil, så hun sover mest der..
WWJD Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Lillegutt er 1,5 og får sove med meg når han vil, men må legge seg i sin egen seng på kvelden. Han sover som oftest hele natta i egen seng, men om han våkner kveld/natt havner han i senga mi. Synes det er bare kos;o)
så var vi 4 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 jeje, Martin kommer over til min seng i løpet av natten.
Singelmamma og banden Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Både ja og nei. De to eldste har sovet i min seng i perioder, begge hadde en periode med behov for det fra ca 2,5 år og noen mnd. Yngste som nå er to mnd har sovet i min seng oppi bagen sin frem til for en uke siden pga mating om natten, men nå spiser ho ikke om natten lengre så bagen står i hennes seng (stor bag). Ungene får ligge i min seng om de har behov for det, men jeg vil jo helst ha den for meg selv, og ho i midten sover veldig urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå