Gå til innhold

10 dager over ikm,

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

negativ test igjen men forsatt kvalm å ingen tegn til tanta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tester om måronen. noen bedre tips?

Skrevet

hmm det var no som svarte at det ikke skal bli positivt da.men hender jo attman kan gå 14 dager over ikm før det slår ut å da.håper på det.

kan jo ta blodprøve hos legen å se om det er noe hcg

Skrevet

min mor sa nett at hun fikk aldri positiv urin prøve, kun blod prøve så eg skal gå til legen å tvinge di til å ta en blod prøve på meg. hehe

Skrevet

hehe ja gjør det du,si at ikke om de gjør det så gjør du det selv,hehe:P

Skrevet

hehe noe i den duren ja=) eg har sprøyte skrekk men når de e noe eg vil så gjør eg de=) sjøl om øynene knipes igjen å eg skriker=)

Skrevet

hihi lik meg du;)

Skrevet

hehe alt er lov vis man vil hehe å nå vil eg til legen men tar de i måren:P gidde ikke ennda:P

Skrevet

du kan jo ringe å avtale tid idag da?

Skrevet

skal de nå=)

Skrevet

fått time på fredag. legen min er bortreist til den dagen.

Skrevet

æsj så kjedli da:(

Skrevet

kan berre vedde på at tanta kommer i måren=) sjøl om de ikke er tegn til henne=)

Skrevet

neida kommer ikke før jula 08 den,hehe;)

Skrevet

de va da litt overdreve lenge til=) hehe

Skrevet

eg har fått vardens beste lukte sans tror eg:) va innpå butikken i dag me typen min å alt luktet (ikke alt like godt) hehe. men de luktet ekkelt (bæsj) me kassen å jorbær me frukten men de var ikke der. pluss alt annet luktet. aldri følt de sånn=)

Skrevet

Du høres gravid ut du! :) Jeg hadde også slik ekstrem luktesans da jeg var gravid.. Men vent til fredag og få tatt blodprøven, så får du svaret neste uke...

Skrevet

hehe eg går å lukte på alt eg nå. for å se om eg lukte bedre en andre. å forloveden min har en syk humor om kveldene me å sitte å (fise) hehe åsså e de berre eg så lukte di av alle ting. så han ler jo seg i hel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...