Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Synger dere for barnet i magen? Og evnt. når begynte dere med det? =)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Synger hele tiden jeg...(til sambo sin store fortvilelse i blant..når haner lei av å høre på...hehe) har jeg alltid gjort Men merker at Snuppa i magen alltid blir aktiv når jeg synger
oktoberjentene;) Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 jeg sang halve bæbælillelam i går.. hehe... blir så flau over meg selv.. synger veeeldig stygt..... men lillegutt syntes sikkert det er fint, så jeg prøver en gang i blandt
Tpop Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Nei, jeg har egentlig ikke gjort det nei. Får meg ikke helt til å gjøre det, vet ikke hvorfor:)
Miamamma Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synger mye hele tiden (synger bl.a. i kammerkor), så det blir mye sang på "klumpen" vår framover. Men på førstemann sang jeg godnattsang og gjerne noen andre sanger nesten hver kveld fra jeg var omtrent halvveis, og jeg la merke til at han kjente igjen disse sangene og roet seg mye raskere når jeg sang disse sangene enn om jeg sang andre sanger for ham. Så syng med den stemmen du har, og finn gjerne en eller flere faste sanger som du synger jevnlig. Koselig for alle, det!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2007 Hehe.. Ja, ha tenkt litt på dette, men føler meg liksom så dum, sitte der å synge barnesanger for meg selv... *ler*
susse Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Min mann synger samme nattasang hver kveld Ligger med hode til magen og synger. Kysser magen og sier god natt. Det er kjempe koselig
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 blir mey sang ja, men ikke så mye barnesanger... Er veldig gla i musikk så er nok naturlig for meg, siden jeg synger mye til vanlig:) Og lilleugtt blir veldig aktiv, spesielt når jeg synger en av sangene... vet ikke om det er tilfeldig, men:)
*smula* Skrevet 10. juli 2007 #9 Skrevet 10. juli 2007 Synger ikke direkte for gullklumpen, men synger med på sangene på radioen og sånt. Men mannen synger nattasang for den lille i magen nesten hver kveld (også ler vi godt, for han synger feil tekst nesten hver gang.... )
pregnante :-D Skrevet 10. juli 2007 #10 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synger ikke selv, men sambo synger nesten hver kveld inntil magen. Da blir skatten i magen lys våken og jeg blir super trøtt.Det er veldig koselig. Vi ler masse også, får han kan heller ikke teksten. (men han får 1000stjerner i boken får å prøve) :-) :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2007 Åååh... så kos da. Håper sambo vil gjøre det samme når magen min blir større også.
Raych Skrevet 10. juli 2007 #12 Skrevet 10. juli 2007 Jeg synger omtrent hele tiden uansett, så har sunget i hele svangerskapet:) Repertoaret har kanskje utvidet seg med noen barnesanger etterhvert:)
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 10. juli 2007 #13 Skrevet 10. juli 2007 Her synger også mannen hver kveld, om Trollefar som har lagt sine 11 små troll, og om Olle Boll.. Har lagt helt egne versjoner, alldeles nydelig.. Han synger og jeg ler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå