Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da takker jeg for meg ;) vi giftet oss 30.6.07 og dagen kunne ikke blir mer perfekt for oss enn det den ble. Og til dere som lurer på og eller synes det er dårlig eller ille å dele opp middags og kaffegjester og på toppen av det hele be folket til å ta med egen drikke : ta det med ro :) hos oss har vi kun fått positive tilbakemeldinger og gjestene har skrytt seg i mellom (som vi har fått greie på i ettertid). De synes det var særdeles deilig å feire bryllup på en så til de grader avslappet måte. Vi byttet til og med klær til dongeri (jeg i hvit bukse ham i vanlig blå )

Jeg har til og med fått høre at en venninne vil feire sitt bryllup på samme måte :) Kjempekoselig å høre :)

Aller sammen : dagen går sååå fryktelig fort. Nyt den og kos dere masse enten dere feirer slik eller slik.Så lenge dere får dagen til å bli etter deres eget ønske så er det det viktigste. MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN. Kommen sikkert til å savner dere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!!! Ønsker deg lykke til som nygift =)

Klemmer =)

Skrevet

Gratulerer og til lykke som nygifte!

Det høres ut som at dere har hatt et veldig uformelt og koselig bryllup! Helt etter min smak!

Skrevet

Gratulere så mye!

Hørtes ut som et veldig fint bryllup!!

Skrevet

Takk og takk , jenter :) må likssom innom å si hei her inne :) Dere har jo vært en del av meg siden planleggingen begynte ..Med mange gode tips og råd.. Hehe

Skrevet

dette bryllupet hørtes helt ut som noe vi kunne tenke oss. skrev dere på innbydelsene da at de kunne ta med drikke selv? noen andre tips for å få det fint og uhøytidlig?

Skrevet

Hei elize :)

Vi tok vielsen ute i en privat hage, hadde middag kun for egne barn, foreldre ,søsken , tantebarn (har bare noen få) og forlovere med partner. Da vi hadde hatt en rolig middag med kun tale fra svigermor og min forlover (vi ønsket egentlig ingen sanger eller taler, men svigermoren min slipper ingen unna :) men hun holdt en liten og flott tale, og da ble det fint med en som holdt tale fra min side også), hadde vi en times tid med max avslappning og kos før kaffegjestene kom. Vi hadde skrevet på innbydelsen at antrekk var valgfritt og at de kunne ta med drikke til eget forbruk. Vi fikk jo litt spørsmål rundt dette med antrekket , men vi hadde kun de aller nærmeste vennene våre, så de de fikk bare beskjed om at dette var fest og de kunne bare komme i hva de ville "feks dongeri" som vi sa. Dette med å ta med egen drikke vet jeg endel har reagert på her inne, men vi fortalte vennene våre hva vi tenkte ang drikke og de synes ideen var topp, og mente at vi glatt kunne gjennomføre dette uten at noen ville reagere på det. Og det har bare vært positive reaksjoner både til oss og venner imellom.

Vi er ikke 20 lengre (han er 30 og jeg er snart 35) og for oss har dette vært en riktig måte å gjøre det på. Desuten har jeg vært gift en gang før og ønsket ikke å ha noe som helst som liknet på mitt forrige bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...