Gå til innhold

Dere med 3 barn eller flere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst på ett barn til, men ikke før om ett par år. Hvordan er det med økonomien ? er så bekymra for det jeg. Begge tjener vel og bra, men alikevel, så er jeg bekymra. Med tanke på barehage fritidordning osv.

Men hadde vert koselig med en liten lillebror eller lillseøster om noen år:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man klarer det man vil:) Og prioriterer det man må med unger. Og har dere god økonomi nå, så går det nok bra med ett barn til.

Dessuten har dere vel alt av utstyr, så selv om det kommer en gutt, så er det jo alltid noe å arve.

Og alle går vel ikke i b.hagen samtidig..i så tilfelle så får man jo 50% rabatt på barn nr 3.

Vi har tre, og jeg blir mer og mer sikker på at vi skal ha nr fire snart. Jeg tenker ikke økonomi, men heller på om jeg klarer å ta meg av så mange barn. Barn trenger ikke å få alt de peker på, de blir ikke mer lykkelig av det er min erfaring. Så er man bevisst i pengebruken så går det helt fint om man har en grei økonomi sånn ellers.

Skrevet

Foreløpig merker vi lite til 3.mann økonomisk. Regner med at det blir verre om noen år, f.eks. når alle 3 er mellom 12 og 18 år.....

Men vi har likevel lyst på enda et barn, vi :-)

Skrevet

Synes heller ikke det er noe dyrere med 3 barn enn med 2 barn, men det kommer jo an på om du må ha mye nye ting og klær osv. Våre er komt så tett at vi hadde alt av utstyr enda, eneste var at vi måtte ha endel nye klær, siden vi hadde 2 gutter fra før, og fikk jente 3 gang. Men alt av ytterdresser, votter osv. har gått i arv til lillesøster

Skrevet

Jeg har 6 barn,men de er fordelt på ganske mange år.

De 4 første derimot var født på 7 år, og det gikk faktisk veldig bra.

Måtte ha ny bil, men det var vel den eneste "ibnvesteringen" som måtte til ekstra.

Aldri manglet mat på bordet =)

Skrevet

Vi har 3 barn...og helt grei økonomi... Men tror ikke vi orker fler nå... Ble to tette nå og jeg var bare 19 år da jeg fikk eldstemann... Jeg har litt lyst til å få noen år i ro og fred før jeg en gang kansje får barnebarn...slik at jeg har skikkelig overskudd til å ha dem så ofte som mulig når den tid kommer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...