Gå til innhold

Jeg har flytta ca 20 mil fra mine veninner ... og

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er det nesten bare jeg som ringer sender sms eller tar kontakt. Hadde dere orket og gjort det ???

Er ikke alltid jeg får svar engang på meldinger, enda vi hang sammen nesten vær dag. Blir litt lei meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så leit for deg.

Tror ikke jeg hadde giddet det nei.

Bli med på treff på dibb å få deg nye venner du

Klem

Skrevet

Jo, takk slik er det her også... Flyttet for nesten 4 år siden, sett de kanskje 3 ganger siden da. Og det er på mitt initiativ...

Bryr meg mindre og mindre, hvis jeg betyr så lite for dem, så kan det være det samme:P

Skrevet

ja slik tenker jeg også....!

Ja jeg vil være med på bim og dib treff...må bli i drammen/oslo da =)=)=)

Skrevet

Vi har vært med på noen treff i Asker & det har vært kjempe koselig

Skrevet

Sånn er det her også, når jeg flytta første gang for 10 år siden så var det bare 2 timer "hjem", men det var alltid jeg som måtte reise, de kunne aldri komme til meg. Når jeg fikk unger, så var det forsatt jeg som måtte reise å holde kontakt med dem.

Nå har jeg flytta laaaaaaaaangt bort, forventer ikke at de skal komme på besøk her, men de er selvfølgelig hjertlig velkomne. Men forsatt er det bare jeg som sender sms og ringer, føler til tider at jeg maser på dem, men jeg vil jo ikke miste all kontakt med dem heller.

Har desverre ikke noen gode råd å komme med, men jeg tror rett å slett ikke at de som bor igjen kommer på at vi som flytter trenger dem for det!!

Lykke til på ny plass!!!!

Skrevet

si fra når dere skal ha nye treff da..selv bor jeg i Drammen..får ikke tulla mi før i oktober jeg =)=)

Skrevet

Det skal jeg gjøre.

Du er da hjertelig velkommen selv om ikke snuppa i magen er født enda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...