Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har hatt masse melk, og nå virker det som om det er mindre!!Må jeg pumpe mer kanskje??Hun ammer med brystskjold og det har virket bra så langt fikk beskjed på helsestasjonen at jeg godt kan pumpe litt i tillegg.. Hva gjør jeg for å få mer melk i puppene??Og kan jeg pumpe litt, sette melken i kjøleskapet også pumpe mer i samme melken etterpå??Eller hvordan funker det??
Expat Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hvor gammelt er barnet? Legger det bra på seg, er fornøyd?
2småbarn Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Først og fremst - det er nå engang sånn at noen av oss mister melken raskere enn vi ønsker ........ det sjedde med meg også enda jeg ammet og pumpet omhverandre. Når det gjelder "melk-på-melk" kan du fylle på melk som er fryst ned med fersk melk, men ikke fylle på melk som står i kjøleskapet . Ikke vær lei deg selvom melken forsvinner - det viktigste tross alt er at du har gitt det lille nurke morsmelk de første mnd. .-)
mednr5imagen Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 pumpe deg ofte, og få tak i nesespray på apoteket...nesespray gjør at melkeproduksjonen tar seg opp...fikk rådet av min lege når jeg hadde brystbetennelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå