Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Har ei jente på 9 mnd, og har ennå ikke kommet igang med trening! Magen henger over bukselinninga og ser ut som om jeg fortsatt er gravid. Trenger desperat å komme igang, men eier ikke motivasjon! Noen som kjenner seg igjen, og som har kommet igang! Gi meg tips!!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Begynte vel da lillemor var på den alderen jeg å. Anbefaler Cartise (vibrasjonstrening) ved tess på lierstranda & konnerud
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Det er bare å sette i gang! Den gode følelsen du får når du er kommet deg i gang er motivasjon nok til å fortsette. Jeg begynte rolig å trene ca. 2 ganger i uka da gutten vår var på den alderen. Nå er han 16 mnd, jeg trener hardt 3 ganger i uka og er kommet tilbake der jeg var før fødselen. Har faktisk godt synlige magemuskler og ikke et gram overflødig fett eller hud på magen ) Lykke til!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Du angrer ikke når du først er igang. Du må bare bestemme deg for at NÅ setter du igang:0) Raske gåturer/joggeturer annenhver kveld f.eks. 30 situps HVER kveld osv.. La det bli en vane. Resultatene kommer, vettu! Lykke til
Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Vel..skal komme i gang til høsten..dette har jeg sagt hele tiden..etter jul... til påske...til sommeren...så vet ikke hvor mye hold det er i det! Men har seriøse planer om å trene volleyball en dag i uka fra høsten av. Takker for tips!
suseduse Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 har en gutt på 9 mnd og sliter med det samme.. vil begynne, men er bare det å få surra seg ned dit og meldt sg inn mens man har penger..må få gjort det nå, skal gå ned noen kilo, eller aller helst str, kilo er ikke så farlig for meg..
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Har du baby?? Har du vogn?? Ut på tur, gå i bakker med vogn er skikkelig bra trening!!
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Sliter med det samme, når vi har fått ungene i seng så orker jeg rett å slett ikke å gå på trening. Men skal prøve meg til høsten, skal ha fri 1-2 dager i uke fra høsten av, skal prøve å se om jeg klarer å trene de dagene, også sette av en kveld i uka. Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå