bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Heisan!! Tenker at dere er litt mer oppdaterte en meg på klesfronten. Her hvor jeg bor (nesten på nordpolen) er det jo knapt nok klær å få tak i, og ihvertfall ikke til meg som har ca 30 kilo for mye på kroppen!! Reiser til fastlandet på søndag, er det noen kjeder som har fine klær til oss store for tiden eller?? Må ut på en virkelig stor shopping når jeg kommer ned, buksene mine synger virkelig på siste verset, merker at jeg bruker litt mer klær nå når jeg jobber en når jeg gikk hjemme med minste snuppa!!!!!
Tante_Sofie Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hei Har ei niese som er litt overvektig, hun finner mye fint på Zizzi på Liertoppen, til overkommelige priser. Vet ikke hvor i Norge det ligger butikker, men sender med en link. Lykke til! http://www.zizzi.no/
Katja Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Tja, hvor skal du på fastlandet da? Kjedebutikkene som H&M, Lindex og KappAhl har jo store størrelser, men ikke så spennende utvalg, syns jeg. Her i Trondheim har vi en del spesialbutikker med store størrelser, og de har mye fint, de er dyre da, men nå er det jo salg, så da er det mulig å finne noe til en fornuftig pris. I går kjøpte jeg meg to stilige jeans, faktisk. Rota meg inn på B Young med ei venninna, jeg gikk der og sløva, for de har vanligvis ikke noe i min størrelse. Men der fant jeg jammen meg to klesmerker i store størrelser, tror de gikk helt opp til 58 i størrelse. Heldigvis var det salg der også, for buksene kosta 699,- og 599,- til vanlig, men det var halv pris, og det var fine jeans altså. Ikke sånn kjerringmodell, som det gjerne blir når man må opp i størrelse. Ene buksa hadde til og med sånn krone a la Beckham på baklommene, så nå er jeg også litt moderne Lykke til med shopping!
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 Skal til rogaland, der har de jo de fleste butikkene. Da trenger jeg ikke styrte til kjedebutikkene først, kanskje jeg skal prøve meg på b-young jeg også, hadde vært kjekt med noen bukser som så bra ut. Topper skal jeg alltids klare å finne, det er buksene jeg sliter aller mest med!! Skal sjekke ut zizzi.no nå, håper de har butikk i nærheten av der hvor jeg skal. Kjøpte en bukse der når jeg var i tromsø sist (februar), men den er jo helt utslitt nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå