phantomet Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Håper dere alle har det bra, og at dere nyter sommeren selv om den er regnfylt og trist noen steder....
Reveenka Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Hei&hopp! Klart vi nyter sommeren, selvom vi har vært våte i håret lenge her nå.... c";). Det er vel ikke mye om å gjøre at det har rgenet fra St.Hans, tror jeg - det gror snart grønske på verandaen... Håper dere koser dere i det "nye" huset!
Trollmora Skrevet 11. juli 2007 #3 Skrevet 11. juli 2007 God sommer til deg og ) Til helgen begynner vi ferien og DA! Da kommer sola!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. juli 2007 #4 Skrevet 11. juli 2007 Jeg har det bra:-) Er tilbake i jobb igjen, så været påvirker meg ikke altfor mye ennå, men jeg synes virkelig synd på alle som har ferie i disse dager og når jeg hører at været ikke skal bedres de neste 2 ukene så er det rett og slett trist...... Vi nordboere trenger virkelig lyset og varmen før høstmørket og vinteren setter inn. Så jeg satser på at de dumme værmelderne tar fullstendig feil og at solen snart titter frem:-) God sommer til deg og dine:-)
Gummelillan Skrevet 11. juli 2007 #5 Skrevet 11. juli 2007 God sommer til dere også!!!!! Regnfylt, ja, men ikke trist, nei! Klem fra ei som har rømt ned fra fjellet ;-)
Natteravnen* Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Sommarhelsing til deg og dine, her har vi litt regn, litt sol og litt regn og litt sol og sånn går no dagane! Men av og til er det jammen godt med regn, om en har skikkelig regntrekk på vogna og seg sjølv!
Maud Skrevet 16. juli 2007 #7 Skrevet 16. juli 2007 Vi har vært i Midt-Norge i noen dager og har faktisk fått oss litt sol. I dag er det solskinn i Oslo også og det er deilig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå