Desemberprins kom 20des :) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 med tanke på hvor alle skal gå/stå/sitte? Jeg tenkte meg kanskje det slik: brudgom og forloveren hans står ved alteret først går brudepikene inn,så foloveren min og så meg og pappa.Brudepikene setter seg på første rad (de er så små at de trenger litt tilsyn) forloveren min sitter ved meg og pappa setter seg på første rad.Når vi har avgitt løfter,så setter vi oss ved siden av hverandre og forlovrene sitter ved hverandre. Går dette?
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Ja, et er vel sånn man gjør det. Har i hvertfall ikke sett det bli gjort på noen annen måte i norge. Vi giftet oss i sverige, der sto vi hele tiden.
☆Monkey Business☆ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 det var sånn vi gjorde det, bortsett fra at min forlover også sto fremme sammen med mannen min og hans forlover....
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2007 ok,det kan jo kanskje min også gjøre,da er det ikke så mange som skal flytte på seg:)
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Du trenger ikke bekymre deg, alt dette får dere vite av presten når dere skal ha prøvetime =)=) Det kommer til og gå så fint så =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå