Gjest Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 en godtepose med krokodiller i arbeidsbuksen sin!!!! dårlig gjort! hehe... fant den nå når jeg skulle vaske den. må konfronteres når han kommer hjem, slik oppførsel går ikke ann
Adriansmor med tulla Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 å herregud hadde jeg vært deg hadde jeg krevd umidellbar lørdagsgodtæ seprasjon... han må sitte i skammekroken neste lørdag og titte på deg med nidar smågodtæ!!
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 ja var det jeg også tenkte, men er jo glad i han da.. er ikke lett dette..
Anquor Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 hehe,her er det motsatt.... i går så var han skikkeleg godtesjuk og kika i alle skap og skuffer for å finne noko han hadde lyst på (klaga og saut meda han leita fordi ingenting var godt nok) men plutseleg hører eg " har du hatt dette snopet i veska heilatida??" og der står han med ein pose pulverpadder og knott, og eg måtte berre inrømme at eg ikkje hadde tenkt å sei noko....for med en gang han fann det var det nesten borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå