2 blå :-) Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 Her skal vi ei uke til Danmark, har leid feriehus... Gullet gleder seg vilt til å gå i dyreparker og legoland
Gjest Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Her skal vi flytte i ny leilighet og pusse opp ... :-)
bambi på isen Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Vi skal være 5 uker på fastlandet, 3 uker skal vi bytte på å bo hos svigers og mine foreldre (vi kommer til å bo mest hos svigers), ellers er det diverse plikt besøk rundt omkring!! Vi skal 2 uker til danmark, det gleder vi oss veldig til, er faktisk 3 vennepar som har bestilt hus i danmark den første uka vi er der, skal bli kjekt å få treffe dem!!!
Harehopp Skrevet 10. juli 2007 #5 Skrevet 10. juli 2007 Vi dra på hytta nå på fredag å blir der ca, 1 1/2 uke, før vi må dra hjem å flytte.. Kjipt at flytting ble midt i ferien da,, men skal bli godt å flytte inn i noe større...
*Molly mus* Skrevet 10. juli 2007 #6 Skrevet 10. juli 2007 Vi skal 2 uker til Kreta, gleder oss masse til det:)
Mille** Skrevet 10. juli 2007 #7 Skrevet 10. juli 2007 Vi har allerede vært 2 uker på Kreta, og om to uker starter vi til Luleå med campingvogn hvor vi skal være en uke. Etter det tar vi noen dager en eller annen plass i nærheten av luleå, før vi starter hjemover. Så drar vi til østfinnmark på slektstreff. Gleder meg! )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 10. juli 2007 #8 Skrevet 10. juli 2007 Vi skal kjøre rundt i England =0) gleder meg masse =0) Tingeling du må besøke løveparken der er det sååå koooS. Men ikke dra når det er for varmt. Ålborg Zoo er også kos =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå