♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 For de av dere som har fulgt med litt (og andre som er litt nysgjerrige=oD ) Har hatt en del blødninger siden jeg testet positivt 21/6...Men aldri sammenhengende eller smerter...Men likevel, skuummelt... Så jeg fikk tatt blodprøve for å se om jeg mistet eller om det bare er en blødning som kunne "godtas". Hadde lettblødende livmormunn sist svangerskap og ser ut som om jeg får det denne gangen også... Kan puste godt ut og nyte hele svangerskapet, ink denne flotte kvalmen jeg har...=o) Ja, Har tatt 3 blodprøver. * 22/6-07: Den første var fordi jeg fikk neg test hos legen men masse pos hjemme... Prøven viste graviditet i uke 3. Verdien på hCG var på 26.. * 4/7-07: Den andre prøven (som ble tatt pga blødningene) var hCG på ca 6000. dette viser graviditet på 6-7 uker...(stemmer litt...er i dag 6+2..) * 6/7-07: Den siste prøven viste en hCG på 12 000...Så en kjempe fin stigning fra onsdag til fredag... Er bare sååååå glad...Blir mamma i mars, med termin den første uka. 1-6 mars ett sted...er litt usikker på når terminen min er, så den er satt på 1 mars...=o) klem til alle samme, fra en lykkelig (snart) mamma til 2=o)
Beibi82 Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Så morro å høre =D GRATULERER!!!! Vi er nesten like langt da.. har foreløbig termin 27.feb ;O)
melkekua™ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippi! Dette var gode nyheter BabyCakes )))
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 10. juli 2007 #4 Skrevet 10. juli 2007 Å, så flott BabyCakes!! :-) Gratulerer så utrolig mye!! :-) Håper resten av svangerskapet går greit, nå får du kose deg med den, etterhvert, voksende magen!! :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2007 Takk=o) Gode dere=o) Håer alt er bra med dere også=o) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå