Anonym bruker Skrevet 10. juli 2007 #1 Skrevet 10. juli 2007 min lille prinsesse krever mammas oppmerksomthet hele dagen,vil ikke ligge for seg selv og pludre, vil ligge å kose med mamma, syndes selv det er kos men har jo litt annet å gjøre her hjemme enn å sitter på sofaen med jenta mi liggene på magen å kose. jeg prøver å la henne ligge å pludre men hu skriker seg hes, hun sover hele natten som regel så der er jeg heldig.og spiser godt.
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 10. juli 2007 #2 Skrevet 10. juli 2007 Min er 5 uker til fredag og hun er sånn hun også. Ikke mange min hun gidder å ligge alene. Litt slitsomt i lengden men jeg tror det forandrer seg etterhvert når de blir nysgjerrige på det rundt seg.
♥ McQueen♥ Skrevet 10. juli 2007 #3 Skrevet 10. juli 2007 Emil kan ligge for seg selv enten i vuggen i stuen eller i en stol og kikke rundt seg og bare kose seg. Han kan ha sine dager han også at han bare skal ha nærkontakt, men så lenge han ligger aleine avogtil er det helt greit. Han blir 5 uker på fredag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå